HULP OP AFSTAND

Voor veel kleinere storingen kunnen wij je op afstand helpen. Loop onderstaande stappen door. Wij helpen je dan graag verder.

  • Stap 1

    Neem contact op met SIJN. Bel 0313-712452

  • Stap 2

    KLIK HIER OM SIJN SUPPORT TE DOWNLOADEN

  • Stap 3

    Klik tweemaal op "uitvoeren". De software wordt geïnstalleerd.

  • Stap 4

    Start de software door nogmaals op uitvoeren te klikken.

  • Stap 5

    Er verschijnt een scherm met een sessiecode en een naam. Op basis van deze gegevens kan SIJN inloggen op uw computer.


U wordt geholpen
Een medewerker van SIJN helpt je vanaf hier verder. Nadat de applicatie is afgesloten is het voor SIJN niet meer mogelijk om op jouw computer mee te kijken.

Heb je nog vragen?
Stel deze dan gerust aan één van onze medewerkers.


ict op maat

Direct hulp nodig met ICT? Bel of mail en wij helpen je direct. Wanneer je vaak gebruik maakt van de telefonische ondersteuning van SIJN, is het SIJN Support abonnement waarschijnlijk iets voor jou!

Voor een vast bedrag per maand kan je op door jou gekozen tijden bellen met een SIJN Support medewerker. Dit voorkomt onverwacht hoge facturen achteraf. Ideaal als je met je gezin veel gebruik maakt van de computer of bijvoorbeeld wanneer je vaak kleine vragen hebt. Met dit abonnement zijn per vraag of probleem de kosten voor minimaal 15 minuten tot maximaal 60 minuten support gedekt. Duurt het oplossen van het probleem via de telefoon langer, dan zal de overige tijd op de gebruikelijke manier gefactureerd worden. 


Direct hulp nodig met ICT? Bel of mail en wij helpen je direct. De telefonische ondersteuning bieden wij aan voor standaard tarief. Wanneer je vaak gebruik maakt van de telefonische ondersteuning van SIJN, is het SIJN Support abonnement waarschijnlijk iets voor jou! 


support abonnementen

Voor een vast bedrag per maand kan je op door jou gekozen tijden bellen met een SIJN Support medewerker. Dit voorkomt onverwacht hoge facturen achteraf. Ideaal als je met je gezin veel gebruik maakt van de computer of bijvoorbeeld wanneer je vaak kleine vragen hebt. Met dit abonnement zijn per vraag of probleem de kosten voor maximaal 30 minuten support gedekt.


Support PLUS €29,95 per maand
- Gehele dag telefonisch support tussen 8:30 en 17:00.
- Met een maximum van 30 minuten per vraag.
- Én 10% korting op het uurtarief buiten het abonnement.

Support Basic €19,95 excl. per maand
- Telefonisch support in de ochtend 9:00 tot 12:00.
- Telefonisch support in de middag 13:00 tot 16:00.
- Met een maximum van 30 minuten per vraag.
- Én 10% korting op het uurtarief buiten het abonnement.

Support Light €12,50 excl. per maand
- Telefonisch support in de middag 13:00 tot 16:00.
- Met een maximum van 30 minuten per vraag.


telefonische ondersteuning

Wanneer je naar SIJN belt via 0313-712452 krijg je direct een supportmedewerker aan de lijn. Deze kan helpen bij kleine problemen met bijvoorbeeld software of printers. Indien het nodig is kijken wij graag even met je mee naar het probleem. Dit kan op afstand of remote met het programma Teamviewer. 

Door remote ondersteuning kunnen wij je precies laten zien waar het probleem zich op de computer bevindt en kunnen wij dit voor je oplossen. Mocht hetzelfde probleem zich nog eens voordoen, kan je het in de toekomst ook zelf oplossen, omdat je hebt gezien hoe het moet. Indien het niet lukt om het probleem te verhelpen zal de SIJN medewerker een persoonlijke afspraak maken. We kunnen dan op locatie komen om de computer op te halen of je kan het naar ons kantoor brengen.


Remote support

Bij SIJN Remote support kijkt één van onze medewerkers met je mee via de computer. Terwijl je aan de telefoon uitlegt wat het probleem is kan de medewerker van SIJN voor je kijken waar het aan ligt. Door op afstand mee te kijken, kunnen wij direct instellingen aanpassen en onderzoeken wat de oorzaak van het probleem is. Wij krijgen alleen toestemming om op uw computer mee te kijken wanneer je daar mee instemt.

ondersteuning op locatie

Wanneer het probleem niet telefonisch of op afstand opgelost kan worden zullen we een afspraak maken. Indien gewenst komen wij bij langs op dag, tijdstip en locatie naar eigen keuze. Wij lossen dan het probleem op locatie op zodat we ook kunnen zien of alle randapparatuur het nog doet. Indien het beter uitkomt kunnen wij ook de computer meenemen naar ons kantoor. Dit kan in sommige gevallen ook voorkomen wanneer we op locatie niet de juiste middelen bij ons hebben. Indien je op dezelfde dag geholpen wenst te worden en wij hier afspraken voor moeten verzetten, hanteren we het SIJN Same Day Tarief van 50% toeslag op het gerbuikelijke tarief van €23,50 per kwartier. 

Wij rekenen geen voorrijkosten indien je minder dan 30 minuten rijden van Doesburg woont volgens de routeplanner. Bij meer dan 30 minuten enkele reis, factureren wij de extra gereden tijd volgens uurtarief.

support op maat

Direct hulp nodig met ICT? Bel of mail en wij helpen je direct. Wanneer je vaak gebruik maakt van de telefonische ondersteuning van SIJN, is het SIJN Support abonnement waarschijnlijk iets voor jou!

Voor een vast bedrag per maand kan je op door jou gekozen tijden bellen met een SIJN Support medewerker. Dit voorkomt onverwacht hoge facturen achteraf. Ideaal als je met je gezin veel gebruik maakt van de computer of bijvoorbeeld wanneer je vaak kleine vragen hebt. Met dit abonnement zijn per vraag of probleem de kosten voor maximaal 30 minuten support per vraag gedekt. Duurt het oplossen van het probleem via de telefoon langer, dan zal de overige tijd volgens de gebruikelijke manier gefactureerd worden. 

support light

Support Light biedt jou de mogelijkheid om iedere werkdag in de middag gebruik te maken van ICT-hulp met een max. van 30 minuten per vraag.

€ 12,50
excl. p/m
  • Support maandag t/m vrijdag
  • van 13:00 tot 16:00
  • 30 minuten support per vraag
  • -
  • Minimale contractsduur 12 maanden
  • Na contract per maand opzegbaar
support basic

Met het support Basic abonnement heb jij iedere dag telefonisch support met een maximum van 30 minuten per vraag.

€ 19,95
excl. p/m
  • Support maandag t/m vrijdag
  • 9:00 tot 12:00 & 13:00 tot 16:00
  • 30 minuten support per vraag
  • -
  • Minimale contractsduur 12 maanden
  • Na contract per maand opzegbaar
support plus

Met support daytime ben je maximaal gedekt! Telefonisch support voor de gehele dag met een maximum van 30 minuten per vraag. Kom je buiten je bundel? Dan krijg je 10% korting op het uuratief.

€ 29,95
excl. p/m
  • Support maandag t/m vrijdag
  • Gehele dag: 9:00 tot 18:00
  • 30 minuten support per vraag
  • +10% korting uurtarief buiten abbo.
  • Minimale contractsduur 12 maanden
  • Na contract per maand opzegbaar

ICT VOOR IEDEREEN

Ben je geïnteresseerd in één van onze producten of diensten? En wil je daar meer over weten. We helpen je er graag bij. Geef ons een belletje, of stuur ons een e-mail. Je mag ook je gegevens achter laten in het contactformulier onderaan de pagina. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.


Klantenservice
Voor algemene vragen kun je ons op elke werkdag bereiken van 8.00 tot 17.30 uur via telefoon 0313 - 712 452 of via e-mail info@sijn.nl


Bezoekadres
SIJN ICT Services V.O.F.
Nieuwstraat 2
6981 AJ Doesburg

T +31(0)313 - 712 452
E info@sijn.nl


Postadres
Postbus 64
6980 AB Doesburg


Bedrijfsgegevens
Rekeningnummer: 425377059
Bank: ABN AMRO Bank
IBAN: NL23ABNA0425377059
BIC: ABNANL2A
KVK nummer: 09157668
BTW nummer: NL815452767B01

WE HELPEN JE GRAAG VERDER

Nieuwsgierig geworden naar SIJN, onze werkwijze en wat wij u te bieden hebben? Neem gerust contact met ons op. Vul het formulier hier rechts in. Dringende vragen en/of problemen? Klim in de telefoon en bel ons. We helpen u graag!