Diensten


Support

SIJN Ondersteunt

De missie van SIJN is om ICT zo leuk en eenvoudig mogelijk te maken. Dat willen we dus ook graag voor u en de medewerkers van uw bedrijf doen. Ondersteuning bieden wij ook aan in de vorm van een abonnement. Meer informatie hierover vindt u op de pagina SIJN Support. Op deze manier betaalt u per gebruiker een vast bedrag per maand. Voor dit bedrag kunnen uw medewerkers ons bij elke ICT gerelateerde vraag bellen.

Telefonische support

Wanneer u naar SIJN belt via 0313-712452 krijgt u direct een supportmedewerker aan de lijn. Deze kan helpen bij kleine problemen met bijvoorbeeld software of printers. Indien het nodig is kijken wij graag even met u mee naar het probleem. Dit kan op afstand of remote met het programma Teamviewer. 

Remote support

Bij SIJN Remote support kijkt één van onze medewerkers met u mee via uw computer. Terwijl u aan de telefoon uitlegt wat het probleem is kan de medewerker van SIJN voor u kijken waar het aan ligt. Door op afstand mee te kijken, kunnen wij direct instellingen aanpassen en onderzoeken wat de oorzaak van het probleem is. Wij krijgen alleen toestemming om op uw computer mee te kijken wanneer u daar mee instemt. 

Support op locatie

Wanneer we het probleem niet op afstand op kunnen lossen, zal één van onze buitendienstmedewerkers bij u op locatie komen. We plannen dan een afspraak op een tijdstip waarop het u uitkomt. Is er spoed bij dan leveren wij Same Day Support. Dit is support die niet inbegrepen is in het abonnement en die wordt geleverd tegen een apart tarief.

Wanneer tijdens het support blijkt dat er bepaalde apparatuur defect is zal deze door ons in overleg met u besteld en vervangen worden. De apparatuur en installatie is ook niet inbegrepen in het abonnement. Voor meer informatie hierover kunt u kijken bij levering producten.