1. INZICHT KRIJGEN
Om een goed beeld te krijgen van de ICT in uw praktijk zal één van onze ICT adviseurs uw praktijk bezoeken. Hij/zij zal eerst met u in gesprek gaan om uw ervaringen met uw huidige ICT te bespreken. Dit kan over de computers, printers en/of scanner in uw praktijk gaan, maar ook over eventuele problemen die u ervaart. Natuurlijk hebben wij het ook met u over uw wensen op ICT gebied.
2. HARDWARE CHECKEN
Vervolgens zal de ICT adviseur samen met u alle ICT bekijken. Dat betekent, dat u samen met hem of haar alle werkplekken, printers, scanners en server(s) bekijkt en in kaart brengt. Er wordt gekeken naar de kwaliteit en de leeftijd van de apparatuur. Daarnaast wordt er ook gekeken naar uw ervaring met de apparatuur. Niet alleen van u, maar ook van uw collega’s.
3. ADVIESRAPPORT
3. Als de adviseur voldoende informatie heeft verzameld stellen wij een adviesrapport op. In het rapport staat duidelijk en overzichtelijk per onderdeel weergegeven wat de kwaliteit is van het onderdeel, alsmede een advies over wat u kunt doen om de kwaliteit van de ICT in uw praktijk te verhogen.