HULP OP AFSTAND

Voor veel kleinere storingen kunnen wij je op afstand helpen. Loop onderstaande stappen door. Wij helpen je dan graag verder.

  • Stap 1

    Neem contact op met SIJN. Bel 0313-712452

  • Stap 2

    KLIK HIER OM SIJN SUPPORT TE DOWNLOADEN

  • Stap 3

    Klik tweemaal op "uitvoeren". De software wordt geïnstalleerd.

  • Stap 4

    Start de software door nogmaals op uitvoeren te klikken.

  • Stap 5

    Er verschijnt een scherm met een sessiecode en een naam. Op basis van deze gegevens kan SIJN inloggen op uw computer.


U wordt geholpen
Een medewerker van SIJN helpt je vanaf hier verder. Nadat de applicatie is afgesloten is het voor SIJN niet meer mogelijk om op jouw computer mee te kijken.

Heb je nog vragen?
Stel deze dan gerust aan één van onze medewerkers.


dé ict-oplossing voor huisartsen

GECCO staat voor Gezamenlijke Eenvoudige Centrale Cloud Oplossing. Flexibel, veilig en betrouwbaar. Dé ICT-oplossing voor huisartsen!

Het GECCO platform is een speciaal ontwikkeld CLOUD platform voor de huisarts. Op basis van onze jarenlange ervaring in de zorgsector is er een selectie gemaakt van diensten die nagenoeg iedere huisarts gebruikt.
Deze diensten hebben wij samengevoegd in ons GECCO Cloud platform.
Het is dus een platform ontwikkeld voor de huisarts, maar ook door de huisarts!

Want een huisarts is altijd in ontwikkeling, waarom zou de ICT omgeving dan stil moeten blijven staan?

jouw documenten en bestanden zijn veilig opgeborgen
én gaan nooit verloren dankzij onze back-up
vrijheid!
dat is gecco. werk waar je maar wilt. de praktijk, thuis of onderweg.
chatten, online bellen of mailen. met gecco sta jij altijd digitaal in verbinding met jouw collega's en patienten
de welbekende service van sijn. persoonlijk en oplossingsgericht. wat wil je nog meer?

Bespaar tijd en geld



Bespaar tijd én geld! Met GECCO regel jij al jouw ICT vanuit de cloud. Dit betekent dat je geen fysieke apparaten (zoals een server en backup) hoeft aan te schaffen of te onderhouden. Een server vraagt al gauw om een investering van 10.000 euro en heeft jaarlijks kosten van onderhoud voor hard- en software. Met GECCO zijn deze kosten allemaal inbegrepen in het maandelijks abonnement. 


werk veilig en betrouwbaar

Met GECCO staat al jouw data veilig online opgeslagen. Software wordt automatisch geüpdate. Hierdoor werk je altijd met de laatste versies van jouw software en is je computer voorzien van de laatste veiligheidsupdates. Wil je via een andere computer of andere werkplek bij jouw documenten en programma’s? 

meer informatie?

Wil je meer weten over GECCO? Download onze brochure of vraag een adviesgesprek aan. Graag vertellen wij jou hoe GECCO een meerwaarde kan zijn voor jouw praktijk. Uiteraard vrijblijvend!

dé juiste investering

GECCO wordt aangeboden in 3 verschillende abonnementsvormen. Ieder abonnement heeft een aantal basisfunctionaliteiten: GECCO Basis. Dit bestaat uit een windows besturingssysteem, office 365 pakket en standaard ICT-infrastructuur. Bij ieder pakket is persoonlijk ICT-support inbegrepen.

  • Vast tarief per praktijk: € 199,- per maand.
  • Aanvullende fee per gebruiker. In onderstaand overzicht staan de pakketen inclusief gebruikerstarieven.


GECCO BASIS

Maak kennis met GECCO en ervaar het verschil

Support
ma - vr | 08:00 - 18:00

€ 59,-
per maand
  • Installatiekosten € 395,-
  • Remote support: 15 min. p.p.



  • Volledige basis ontzorging voor uw ICT



     
GECCO COMPLEET

Het meest
gekozen pakket!

Support
ma - vr | 08:00 - 24:00

€ 85,-
per maand
  • Installatiekosten € 395,-
  • Remote support: All - in



  • Complete ontzorging van uw ICT
GECCO PREMIUM

All - in ICT-dienstverlening
tegen een vaste prijs
Support
ma - vr| 08:00 - 24:00

€ 109,-
per maand
  • Installatiekosten gratis
  • Remote support: All - in
  • Onsite support : All - in


    All-in ontzorging van uw ICT

wij staan klaar!

Ben je geïnteresseerd in GECCO? Dat vinden we leuk om te horen! We begrijpen dat een dergelijke keuze niet over een nacht ijs gaat. Je wilt misschien nog wel meer informatie over GECCO. Of misschien heb je andere vragen of opmerkingen? We helpen je er in ieder geval graag bij. Geef ons een belletje, of stuur ons een e-mail. Je mag ook je gegevens achter laten in het contactformulier onderaan de pagina. We helpen je dan graag verder.


Klantenservice

Voor algemene vragen kun je ons op elke werkdag bereiken van 8.00 tot 17.30 uur via telefoon 0313 - 712 452 of via e-mail info@sijn.nl.


Adresgegevens
SIJN ICT Services V.O.F.
Nieuwstraat 2
6981 AJ Doesburg
T +31(0)313 - 712 452
E  info@sijn.nl

WE HELPEN JE GRAAG VERDER

Nieuwsgierig geworden naar SIJN, onze werkwijze en wat wij je te bieden hebben? Neem gerust contact met ons op. Vul het formulier hier rechts in. Dringende vragen en/of problemen? Klim in de telefoon en bel ons. We helpen je graag!