HULP OP AFSTAND

Voor veel kleinere storingen kunnen wij je op afstand helpen. Loop onderstaande stappen door. Wij helpen je dan graag verder.

  • Stap 1

    Neem contact op met SIJN. Bel 0313-712452

  • Stap 2

    KLIK HIER OM SIJN SUPPORT TE DOWNLOADEN

  • Stap 3

    Klik tweemaal op "uitvoeren". De software wordt geïnstalleerd.

  • Stap 4

    Start de software door nogmaals op uitvoeren te klikken.

  • Stap 5

    Er verschijnt een scherm met een sessiecode en een naam. Op basis van deze gegevens kan SIJN inloggen op uw computer.


U wordt geholpen
Een medewerker van SIJN helpt je vanaf hier verder. Nadat de applicatie is afgesloten is het voor SIJN niet meer mogelijk om op jouw computer mee te kijken.

Heb je nog vragen?
Stel deze dan gerust aan één van onze medewerkers.


thuis werkt

Thuiswerken. Geboren vanuit luxe, maar in 2020 een noodzaak geworden. Zelfs in de eerstelijns wordt “het nieuwe normaal” steeds vaker gehanteerd.

Voor- en nadelen
Thuiswerken biedt voor- en nadelen. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat werknemers vanuit huis efficiënter werken, meer werkuren maken (vooral een voordeel voor de werkgever) en dat de werknemer een betere werk-privé balans ervaart. Ik hoor je denken: “Allemaal thuiswerken!”. Nou… er kleven ook een aantal nadelen aan thuiswerken. 

Wij, als ICT specialist in de zorgsector, horen van veel van onze klanten dat thuiswerken ook behelpen is. Niet iedereen blijkt tevreden te zijn over hun thuiswerkplek. De luxe die een werkplek op de praktijk biedt, zoals een groot bureau, beeldscherm, bureaulampje en een ergonomische bureaustoel is thuis vaak geen sprake van. Naast de tekortkoming in ergonomisch zitcomfort blijkt goede hardware, software en andere ICT-faciliteiten een probleem te zijn. Logisch, want voor 2020 was thuiswerken niet de norm. Maar tegenwoordig willen werknemers met gemak bij hun eigen mailbox kunnen, toegang hebben tot alle digitale documenten of een digitaal praatje kunnen maken met collega Jan. En het liefst veilig zonder “digitale pottenkijkers”, oftewel hackers.

Regelmatig komt het voor dat werknemers toch de keuze maken om op de huisartsenpraktijk te werken. Daar hebben ze namelijk wel een fijne werkplek en hebben ze geen ‘ICT-gedoe’. 


Vanzelfsprekend?

Voor werkgevers blijkt een goede en veilige ICT een grote uitdaging. Het inrichten van digitale werkplekken kan alleen met de juiste faciliteiten en expertises. Thuis wil de werknemer namelijk ook eenvoudig en snel toegang tot alle programma’s en documenten waar dagelijks mee wordt gewerkt. Juist nu, wanneer er van de werkgever en werknemers, andere taken worden verwacht is het goed uitrusten van thuiswerkende assistenten, POH’ers etc. van groot belang. Thuiswerken betekent namelijk niet dat er op een andere manier gewerkt moet worden. Dit klinkt vanzelfsprekend, maar in werkelijkheid blijkt dit lastig te zijn. 


Kwaliteit

Met GECCO kan iedere werknemer van een huisartsenpraktijk een bijdrage leveren aan dezelfde hoge kwaliteit aan zorg. GECCO is speciaal ontwikkeld voor alle huisartsen. Met GECCO haal je als huisarts een toekomstbestendige ICT oplossing in huis die gebouwd is op basis van de specifieke behoeftes van de huisartsenzorg. Een ICT-oplossing die dus naadloos aansluit bij jouw dagelijkse activiteiten. Niet alleen voor nu, maar ook voor de toekomst.

GECCO biedt jouw praktijk en werknemers de mogelijkheid om…

  • vanaf iedere werkplek in te loggen op persoonlijke accounts.
  • vanaf iedere werkplek toegang te hebben tot alle programma’s (HIS) en documenten.
  • digitaal contact te hebben met patiënten en collega’s (oa. Microsoft Teams).
  • (digitale) documenten te bekijken, bewerken, wijzigen, opslaan en te delen (oa. Met Office365).
  • zonder zorgen veilig op afstand te kunnen werken. 
  • Volledig in de cloud. Zonder servers of andere onderhoudsgevoelige hardware.


De bekende sijn-service
Zoals jij er als huisartspraktijk bent voor je patiënten, zo zijn wij er voor jouw ICT. Dagelijks houden wij jouw ICT-omgeving in de gaten en zorgen wij ervoor dat deze snel, goed en veilig blijft werken. Wij zorgen voor de beveiliging, maken back-ups en installeren updates. Mochten er toch onverhoopt problemen zijn dan staat onze servicedesk altijd voor je klaar met persoonlijke service.

WE HELPEN JE GRAAG VERDER

Nieuwsgierig geworden naar SIJN, onze werkwijze en wat wij te bieden hebben? Neem gerust contact met ons op. Vul het formulier hier rechts in. Dringende vragen en/of problemen? Klim in de telefoon en bel ons. We helpen je graag!

T 0313 71 24 52
E info@sijn.nl

Hoofdkantoor
Nieuwstraat 2, 6981 AJ in Doesburg