HULP OP AFSTAND

Voor veel kleinere storingen kunnen wij je op afstand helpen. Loop onderstaande stappen door. Wij helpen je dan graag verder.

  • Stap 1

    Neem contact op met SIJN. Bel 0313-712452

  • Stap 2

    KLIK HIER OM SIJN SUPPORT TE DOWNLOADEN

  • Stap 3

    Klik tweemaal op "uitvoeren". De software wordt geïnstalleerd.

  • Stap 4

    Start de software door nogmaals op uitvoeren te klikken.

  • Stap 5

    Er verschijnt een scherm met een sessiecode en een naam. Op basis van deze gegevens kan SIJN inloggen op uw computer.


U wordt geholpen
Een medewerker van SIJN helpt je vanaf hier verder. Nadat de applicatie is afgesloten is het voor SIJN niet meer mogelijk om op jouw computer mee te kijken.

Heb je nog vragen?
Stel deze dan gerust aan één van onze medewerkers.


samen werken

Samen goed en efficiënt werken, vraagt vandaag om slimme digitale oplossingen. Vooral in tijden van corona waarin '1,5 meter afstand' en 'flex werken' de nieuwe norm lijkt te zijn.

"Heb je even?"
Als baliemedewerker kom je met veel verschillende mensen in aanraking. Leveranciers die telefonisch uiteenlopende vragen hebben, telefoontjes van collega artsen met verschillende vragen of die graag teruggebeld willen worden en patiënten die gepland of ongepland aan de balie staan. In veel gevallen wil je even iets voorleggen of navragen bij één van je collega's. Het kan, maar vaak komt het ongelegen. De telefoon wordt niet opgenomen, deuren zijn op slot of er wordt vriendelijk verzocht 'nu even niet te storen'. Je had een vraag, denkt: "die moet ik later even stellen" en prompt vergeet je dat. Een digitale platform waarin je kan chatten met al jouw collega's is voor dit soort situaties een ideale oplossing. Stel jouw vraag of opmerking via een één-op-één chat en jouw collega heeft dan een keus: of meteen reageren of op een later moment. Jij weet zeker dat jouw vraag of opmerking is afgeleverd en deze niet meer vergeet.

Een chatbericht is ideaal voor kort en snel contact. Even die ene korte vraag stellen of die belangrijke reminder achterlaten. Uiteraard kan niet alles via een kort berichtje. Soms heb je behoefte aan een verdiepend of persoonlijk contact. Dat kan eenvoudig met een videocall. Videobellen kan één-op-één of met meerdere collega's tegelijk. Denk hierbij aan team overleggen of een online presentatie. Steeds meer huisartspraktijken gebruiken videobellen ook voor contact met patiënten. Op die manier kan zorg worden verleend op afstand.

Digitale oplossingen zoals chatten en videobellen helpen om efficienter samen te werken. Naast het gemak levert het ook een enorme tijdswinst op. Dat is kostbare tijd die aan patienten kan worden besteed. Zo werken we samen aan betere zorg.


GECCO
GECCO van SIJN is dé ICT oplossing voor huisartspraktijken. Het biedt standaard de mogelijkheid om te chatten, videobellen en documenten veilig centraal in de cloud op te slaan. En helemaal toegespits voor het gebruik binnen huisartspraktijken.
De chatfuncties is bijvoorbeeld van alle gemakken voorzien. Bij hoge nood is het mogelijk om een prioriteits berichten te versturen. De ontvanger krijgt elke twee minuten een melding onderin zijn/haar beeldscherm. Handig als er een spoedgeval in de wachtkamer zit.

Daarnaast biedt GECCO veel andere functies die het werk makkelijker en sneller maken. Meer weten over wat GECCO voor jouw praktijk kan betekenen? Lees hier voor meer informatie over GECCO of laat hieronder jouw gegevens achter en wij nemen contact met je op.

WE HELPEN JE GRAAG VERDER

Nieuwsgierig geworden naar SIJN, onze werkwijze en wat wij u te bieden hebben? Neem gerust contact met ons op. Vul het formulier hier rechts in. Dringende vragen en/of problemen? Klim in de telefoon en bel ons. We helpen je graag!

T 0313 71 24 52
E info@sijn.nl

Hoofdkantoor
Nieuwstraat 2, 6981 AJ in Doesburg