HULP OP AFSTAND

Voor veel kleinere storingen kunnen wij je op afstand helpen. Loop onderstaande stappen door. Wij helpen je dan graag verder.

  • Stap 1

    Neem contact op met SIJN. Bel 0313-712452

  • Stap 2

    KLIK HIER OM SIJN SUPPORT TE DOWNLOADEN

  • Stap 3

    Klik tweemaal op "uitvoeren". De software wordt geïnstalleerd.

  • Stap 4

    Start de software door nogmaals op uitvoeren te klikken.

  • Stap 5

    Er verschijnt een scherm met een sessiecode en een naam. Op basis van deze gegevens kan SIJN inloggen op uw computer.


U wordt geholpen
Een medewerker van SIJN helpt je vanaf hier verder. Nadat de applicatie is afgesloten is het voor SIJN niet meer mogelijk om op jouw computer mee te kijken.

Heb je nog vragen?
Stel deze dan gerust aan één van onze medewerkers.


na hippa kun je jaren vooruit

Of je problemen ervaart met ICT of niet, het is altijd handig om te weten hoe het gesteld is met de kwaliteit van ICT in jouw organisatie.

Jouw ICT in beeld brengen, dat is de kracht van HIPPA. Met HIPPA invetariseer je op een gemakkelijke en laagdrempelige manier de kwaliteit van de ICT infrastructuur binnen het bedrijf. De scan geeft inzichten, checkt op de aanwezige hardware en de kwaliteit daarvan en geef tot slot een adviesrapport.

hoe werkt het?


1. INZICHT KRIJGEN

Om een goed beeld te krijgen van de ICT in jouw organisatie zal één van onze ICT adviseurs uw bedrijf bezoeken. Hij/zij zal eerst met u in gesprek gaan om de ervaringen met jouw huidige ICT te bespreken. Dit kan over de computers, printers en/of scanner gaan, maar ook over eventuele problemen die je ervaart. Natuurlijk hebben wij het ook over algemen wensen op ICT gebied.


2. HARDWARE CHECKEN

Vervolgens zal de ICT adviseur samen met jou alle ICT bekijken. Dat betekent, dat je samen met hem of haar alle werkplekken, printers, scanners en server(s) bekijkt en in kaart brengt. Er wordt gekeken naar de kwaliteit en de leeftijd van de apparatuur. Daarnaast wordt er ook gekeken naar eigen ervaring met de apparatuur. Niet alleen van jezelf, maar ook van jouw collega’s.


3. ADVIESRAPPORT

3. Als de adviseur voldoende informatie heeft verzameld stellen wij een adviesrapport op. In het rapport staat duidelijk en overzichtelijk per onderdeel weergegeven wat de kwaliteit is van het onderdeel, alsmede een advies over wat u kunt doen om de kwaliteit van de ICT te verhogen.

check it!

check it!


Wilt u direct een idee krijgen van de kwaliteit van ICT in jouw bedrijf? Vraag dan hieronder de HIPPA aan. Eén van onze ICT adviseurs neemt dan zo spoedig mogelijk contact op.

HIPPA AANVRAGEN

WE HELPEN JE GRAAG VERDER

Nieuwsgierig geworden naar SIJN, onze werkwijze en wat wij u te bieden hebben? Neem gerust contact met ons op. Vul het formulier hier rechts in. Dringende vragen en/of problemen? Klim in de telefoon en bel ons. We helpen u graag!

T 0313 71 24 52
E info@sijn.nl

Hoofdkantoor
Nieuwstraat 2, 6981 AJ in Doesburg