1. INZICHT KRIJGEN
Om een goed beeld te krijgen van de ICT in jouw organisatie zal één van onze ICT adviseurs uw bedrijf bezoeken. Hij/zij zal eerst met u in gesprek gaan om de ervaringen met jouw huidige ICT te bespreken. Dit kan over de computers, printers en/of scanner gaan, maar ook over eventuele problemen die je ervaart. Natuurlijk hebben wij het ook over algemen wensen op ICT gebied.
2. HARDWARE CHECKEN
Vervolgens zal de ICT adviseur samen met jou alle ICT bekijken. Dat betekent, dat je samen met hem of haar alle werkplekken, printers, scanners en server(s) bekijkt en in kaart brengt. Er wordt gekeken naar de kwaliteit en de leeftijd van de apparatuur. Daarnaast wordt er ook gekeken naar eigen ervaring met de apparatuur. Niet alleen van jezelf, maar ook van jouw collega’s.
3. ADVIESRAPPORT
3. Als de adviseur voldoende informatie heeft verzameld stellen wij een adviesrapport op. In het rapport staat duidelijk en overzichtelijk per onderdeel weergegeven wat de kwaliteit is van het onderdeel, alsmede een advies over wat u kunt doen om de kwaliteit van de ICT te verhogen.